Πόνος στην πλάτη: 8 tips για να τον νικήσετε!



Πόνος στην πλάτη. Ταλαιπωρεί ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων.
Η πολύωρη καθημερινή παραμονή μας σε μια άβολη καρέκλα γραφείου επιδεινώνει το πρόβλημα. Γυρνώντας στο σπίτι δεν ξέρουμε τι να κάνουμε για να σώσουμε την κατάσταση και απλώς ανεχόμαστε τον πόνο. Υπάρχει όντως λύση στο πρόβλημά μας; Μπορούμε με μικρές-καθημερινές αλλαγές να τον εξαφανίσουμε;


Μπορούμε! Πάμε να δούμε 8 απλά tips που θα μας σώσουν:





1. Yoga-lovers: Bρετανική έρευνα, δημοσιευμένη στο Annals of Internal Medicine, απέδειξε ότι οι άνθρωποι που έκαναν ένα μάθημα yoga ανά εβδομάδα, για περίπου 3 μήνες, παρουσίασαν τρομερή βελτίωση. Οι πόνοι μειώθηκαν αισθητά και παρουσίασαν ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση και από αυτούς που έλαβαν θεραπεία με φάρμακα ή φυσιοθεραπείες.


2. Stretching: Όταν καταλάβετε πόσο σημαντικές είναι οι διατάσεις, τότε θα λύσετε και τα περισσότερα σωματικά προβλήματα υγείας σας. Μην ξεχνάτε να κάνετε stretching πριν αλλά και μετά την άσκηση. Επιπροσθέτως, αν θέλετε να μειώσετε τους πόνους στη μέση, κάνετε μια φορά την εβδομάδα stretching για μια ολόκληρη ώρα!


3. Μασάζ: Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να πάτε σε ειδικό, ζητήστε τη βοήθεια του συντρόφου, της μητέρας σας ή της φίλης σας. Ένα καλό μασάζ 3 φορές την εβδομάδα θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε γρηγορότερα από τον έντονο πόνο.


4. Ενδυνάμωση: Οι περισσότερες από εσάς πηγαίνετε στο γυμναστήριο για να γυμνάσετε κοιλιά, γλουτούς και πόδια. Μήπως ήρθε η ώρα να δώσετε λιγάκι σημασία και σε άλλα σημεία του σώματός σας; Ζητήστε τη βοήθεια του γυμναστή σας και ζητήστε να σας δείξει ασκήσεις για την ενδυνάμωση του κορμού και φυσικά της πλάτης. Θα σας βοηθήσει πολύ!


5. Ηρεμία-πλάτη σημειώσατε 1: Ευρωπαίοι μελετητές απέδειξαν ότι οι άνθρωποι που είναι ήρεμοι και δε στρεσάρονται εύκολα τείνουν να μην παρουσιάζουν έντονους πόνους σε πλάτη και μέση, σε αντίθεση με αυτούς που αγχώνονται εύκολα με όλα. Ηρεμήστε και αφήστε τους μυς σας χαλαρούς. Το στρες δε βοηθά κάπου.


6. Aqua aerobic: Γυμναστείτε μέσα στο νερό και θα δείτε αμέσως διαφορά στο σώμα σας. Όχι μόνο θα αδυνατίσετε, αλλά θα καταφέρετε (σε μόλις 2 εβδομάδες) να μειώσετε τους πόνους στην πλάτη σας.


7. Pilates: Πρόσφατη μελέτη του European Journal of Physical Rehabilitation Medicine απέδειξε ότι το Pilates μπορεί να σας λυτρώσει από τον ενοχλητικό πόνο χαμηλά στην πλάτη. 5 φορές την εβδομάδα για περίπου 2 μήνες είναι αρκετό για να δείτε ευεργετικά αποτελέσματα.


8. Σωστός ύπνος: 8 (τουλάχιστον) ώρες της ημέρας μας τις περνάμε στο κρεβάτι. Φροντίστε να κοιμάστε σε σταθερό κρεβάτι με συμπαγές στρώμα. Το στρώμα και το μαξιλάρι θα πρέπει να παίρνουν τη μορφή του σώματός σας!
Πηγή: http://www.zoomblog.org/2014/10/8-tips.html#ixzz3EtSfhAzZ

Σχόλια