Η δίαιτα του Πάσχα: Τι να φάτε για να μην παχύνετε







Ο χρόνος που απομένει για να βγούμε στις παραλίες ολοένα και λιγοστεύει, ενώ κάποιοι ήδη έχουν αρχίσει να προσέχουν τη διατροφή τους για να είναι όμορφοι στις παραλίες. Πώς όμως θα ξεπεράσουμε το «σκόπελο» του Πάσχα; Είναι προφανές πως δεν μπορούμε να γιορτάσουμε τρώγοντας μόνο σαλάτες και γιαούρτι.

Ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς ετοίμασε ένα πρόγραμμα διατροφής, προκειμένου να φάμε τα παραδοσιακά πιάτα του Πάσχα και ταυτόχρονα να μην ξεφύγουμε από το στόχο μας.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα διατροφής για τις ημέρες του Πάσχα:


Σ.σ. Η αλήθεια είναι πώς από το πρόγραμμα λείπει η παραδοσιακή μαγειρίτσα. Ο κ. Κριαράς συστήνει για το βράδυ της Ανάστασης ψητό κρέας αντί για την μαγειρίτσα που είναι ιδιαίτερα παχυντική. «Μια μερίδα μαγειρίτσα μας προσφέρει περίπου 550 θερμίδες»!, αναφέρει χαρακτηριστικά. Παρόλα αυτά για όσους αγαπούν την μπορούν να αλλάξουν το βραδινό του Μεγάλου Σαββάτου ως εξής: Μαγειρίτσα ή σούπα λαχανικών (1 πιάτο της σούπας), σαλάτα μαρούλι (1 κ.σ. ελαιόλαδο), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 κόκκινο αυγό και 1 ποτήρι κρασί!

Σχόλια